Jeszcze kilkadziesiąt lat temu copywritingiem mogli cieszyć się wyłącznie pracownicy agencji reklamowych, a uzyskanie posady w jednej z nich nie było łatwe. Współczesny świat pisania na zlecenie wygląda jednak znacznie bardziej zachęcająco! Jeśli interesuje Cię marketing oraz reklama w Internecie, i przy tym masz nieco talentu do pisania, praca online jako copywriter może Cię zainteresować. Ale z czego zacząć swoje poszukiwania w świecie copywritingu?
By zyskać dobrze płatne zlecenia, będziesz potrzebować portfolio oraz własnej strony, za pomocą której zachęcisz klienta do współpracy. Na początku nie musisz inwestować w bardzo rozbudowany design strony – wystarczy, aby była ostra i wyglądała profesjonalnie. A co powinno znaleźć się w Twoim portfolio copywritera, jeśli dopiero zaczynasz? To proste – zamieść tam przykładowe teksty z innych dziedzin albo link do naszego bloga.
Zobacz związane z tym artykuły: http://tiny.cc/zlecenia-copywriter
Początki zawsze bywają usłane przeszkodami, a praca w Internecie nie jest wyjątkiem z tej reguły. Nie posiada innej drogi – że będziesz musiał zgłosić się do wielu potencjalnych klientów, zanim znajdziesz kogoś, z kim nawiążesz współpracę. Nie daj jednak, aby początkowe trudności odebrały Ci wiarę we swój sukces! Każdy copywriter zaczynał w identyczny sposób, ale udało się tylko tym, którzy się nie poddali.